اینا خیلی خوب بود
آب هویچ
شیربادام
قطره شیرافزا گل دارو
قرص لاکتاول
سوپ جو قبل شیردهی
پودر گالاکتومید خیلی خوب بود اما من دخترم حساسیت به پروتیین گاوی داره نشد بخورم
و درکل اینو بدون عزیزم شیر ممکنه یه روز خیلی زیاد باشه و بریزه یه روز نه عادی و معمولی باشه استرس نداشته باش و به خودت فشار نیار شیرت به اندازه کافی هست فقط اجازه بده کوچولوت مکیدن زیاد داشته باشه و شیشه شیر بهش نده❤️
آب هویج بستنی
شیر افزا
قرص لاکتاول بگیر بخور
عرق رازیانه بخور،شیرافزا گالاکتومید،برنج عنبر بو،تخم شنبلیله،چای کم رنگ فراوان
بدوش بزار تو فریزر فک کنم بشه بعد استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.