عزیزم کدوم بیمارستان زایمان میکنی 😅خداروشکر آنومالیت عالیه
تو ان تی ۴۱بودم ...
خوبه همه چیش عزیزم
اره گلم همه چیش نرمال میگم تو سنو ان تی طول سرویکست چقد بود
من هفتم از شما کمتره ولی تاریخ زایمانم زودتره چرا؟
همه چی عااااالیه خداروشکر، تاریخ زایمانت سه روز از من زودتره 🥰😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.