خانما تو‌هفته من سرویکستون چن بوده!؟

۵ پاسخ

تو هفته تو سرویکس معنی نداره

نمیدونم
من از ۳۰ هفته که رفتم سونو اصلا دیگه سرویکسم چک نکرده و ننوشته

با واژینال ۳۲

خوب شد یادم انداختی از دکترم بپرسم🫠

برا من ۳۵

سوال های مرتبط

مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی