خانوما خیلی بشینی یا راه بزی زیر دل درد بگیره عادیه یا نه

۲ پاسخ

بله عزیزم عادیه سری استراحت کن ک خوب بشی

نه دیگه عادی نیست باید استراحت کنی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی