سلام خانوما سرلاک رو میذارین داخل یخچال یا ن؟؟

تصویر
۷ پاسخ

روی هرچیزی مثل دارو یا خوراکی اگه زده باشه کمتر از دمای ۲۵ درجه و دور از یخ زدگی یعنی نمیخواد بزاری داخل یخچال
و اینکه نوشته باشه در دمای ۲ تا ۸در جه داخل یخچالی محسوب میشه

مگه باید یخچال بزاریم؟

نه گلی

آره.

من میزارم

نه نیازی نیست

نه….٫و

سوال های مرتبط

مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی