۳ پاسخ

۴ماهگی تب داره بقیه بهترن

از من که واویلا بود اسهال استفراغ و تب بی قراری کم شیرخوردن😥

الهی بگردم 😥
ماهم شش ماهگی زدیم از گریه هاش که نگم تبم زیاد میکنه😭😭 دندون هم داره در میاره قشنگ هم خودشو حلاک کرده هم منو

سوال های مرتبط