۳ پاسخ

اره ماسک بزن.

اره فقط ماسک بزن هر یه ساعت دستاتو با صابون بشور

اره عزیزم فقط مواظب باش نفست ب بچت نخوره حتما موقعه شیر دادن ماسک بزن وگرنه از شیرت سرما نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان علی آقا وبهار مامان علی آقا وبهار ۱۶ ماهگی