منم هنوز هیچی نزاشتم تازه الا میخوام دست ب کارشم
کتفوبال و سینه مرغ داشتم فریزر اونو بزارم توستر
یکمم برنج بزارم
تازه میخام بسم الله بگم😂
عدس پلو
زرشک پلو گذاشتم
من ساندویچ درس م با سوسیس و سیب ز مث بندری
لوبیا پلو
ماکارانی
فلافل
گورجه بادمجان درست کردم🙂
عدس پلو
خوراک لوبیا
از نهار قرمه سبزی مونده
دلمه بادمجاندوکدو😋
کوکوسبزی
لوبیا درست کردم
پیتزا میخوام بپزم براشون😋🍕
من میخوام تن ماهی یا با برنج یا قاطی تخم مرغ حوصله ندارم راحت گفتم باشه
کشک و بادمجون خودمون
پسرمم سیب زمینی و تخم مرغ ابپز 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.