۱۸ پاسخ

منم هنوز هیچی نزاشتم تازه الا میخوام دست ب کارشم

کتفوبال و سینه مرغ داشتم فریزر اونو بزارم توستر
یکمم برنج بزارم
تازه میخام بسم الله بگم😂

عدس پلو

زرشک پلو گذاشتم

من ساندویچ درس م با سوسیس و سیب ز مث بندری

لوبیا پلو

ماکارانی

فلافل

گورجه بادمجان درست کردم🙂

عدس پلو

خوراک لوبیا

از نهار قرمه سبزی مونده

دلمه بادمجاندوکدو😋

کوکوسبزی

لوبیا درست کردم

پیتزا می‌خوام بپزم براشون😋🍕

من می‌خوام تن ماهی یا با برنج یا قاطی تخم مرغ حوصله ندارم راحت گفتم باشه

کشک و بادمجون خودمون
پسرمم سیب زمینی و تخم مرغ ابپز 😂

سوال های مرتبط