#فرزندپروری#پوشک#شیرخشک

خانم‌ها شام چی میزارید

۱۶ پاسخ

پاستا آلفردو

هنوز فکر نکردم زورمم میاد درست کنم هووس یه چیز خوشمزه کردم

افطاری املت
شام لوبیا و قارچ

استانبولی

لازانیا

ابگوشت

ساندویچ مرغ دارم درست میکنم

اریشته واسه خودمون آفردو واسه دخملی

شوید پلو با تن

برنج ولی نمیدونم گوشت رو چجوری بزارم

نذری مادرم

ماهی گذاشتم با شیوید پلو
جای شما خالی🫠

یه چیز خیلی ساده.‌‌‌... ولی نمیدونم چی!

می‌خوام کشک بادمجون بذارم

ماکارانی گذاشتم

خورشت کرفس

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی