۱۳ پاسخ

چه زرنگ و باسیاستی

مهربون منطقی

ناناززز

قابل اعتماد🌟

مهربون 😍

حسم میگه خیلی مهربونی ولی از یه چیزی ناراحتی انشاءالله که هیچ وقت غم به دلت راه نداشته باشه
راستی ابروهات میکرو هست خیلی قشنگ شده ؟؟😍

جاااان به ابرو و موهات🧿🤌🏼

چشات یکم ناراحتن انگار ولی مشخصه مهربونی

به به به این چشم و ابرو 🧿

جز زیبایی و مهربونیت چیزی نمی‌بینم❤️❤️

چه موووووهاااایییییی

معلومه ک زیبایی

مهربونی

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم مامان آقا پسرم ۳ سالگی