علت کمردرد همیشگی تو سن بیست سالگی چیه بنظرتون؟؟

۴ پاسخ

منم درد میکنه

پایین ترین قسمت کمرت اره؟منم از نوجوانی اینو داشتم همیشگی هم بود وقتی کیست داشتم یا کیستم بزرگ میشد دردش ببشتر میشد

به نظرم برو پیش متخصص
یا هم برو باشگاه حرکت های اصلاحی کار کن

چرا همیشگی؟
خودت حس میکنی پریودیه یا ن استخونی چیزیه؟

سوال های مرتبط

مامان مانیا مامان مانیا هفته هفتم بارداری
مامان هدیه حضرت فاطمه مامان هدیه حضرت فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری