منم درد میکنه
پایین ترین قسمت کمرت اره؟منم از نوجوانی اینو داشتم همیشگی هم بود وقتی کیست داشتم یا کیستم بزرگ میشد دردش ببشتر میشد
به نظرم برو پیش متخصص
یا هم برو باشگاه حرکت های اصلاحی کار کن
چرا همیشگی؟
خودت حس میکنی پریودیه یا ن استخونی چیزیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.