۱۰ پاسخ

من چون آبان زایمان میکنم انشالله
یه سرهمی داخل خز براش گرفتم
وقتی بی بی مثبت شد

تصویر

هیچی نخریدم چون نمیخوام عذاب بکشم هر وقت ک مامان بشم همه چی میخرم واسش🥺🥺

عروسک کوکی

من هنوز نامزد بودم که یه جوراب نی نی خریدم🤭🤰🏻

من اول چیز یه کراپ و شورتک دخترونه چون دختر دوس دارم بعدم تا الان سه جفت جوراب اسپرت خریدم😍

سلام من لباس سرهمی خریدم
تبرکشم کردم

من ۱۳ صفر پستونک خریدم

لباس 😍

جورابببب😂🧦

من کیفشو خریدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری