۴ پاسخ

منم همش با خواب پسرم درگیرم. منم از سرکار میام هرکاری میکنم نمیخوابه یا کلا میمونه تا شب از خستگی بداخلاق میشه یا تازه ساعت ۵ ۶ خوابش میبره هرکاری میکنم نذارم بیهوش میشه. کلا جوری نمیخوابه که من بتونم استراحت کنم . سه سالونیمه یه خواب راحت نداشتم. شبا یکسره تا صبح نمیخوابه. حداقل یکبار بیدار میشه منم بیدار میکنه . عزیزم وقتی شاغلی نمیشه روزی دو وعده غذا بپزی من که زیاد درست میکنم دو روزمونو جواب بده

منم خیلی دلم گرفته بعد ۵سال با جاری‌ام زفتیم مسافرت حالا خدایی جاری خوبیه بچم کاری کرد ک نشستم گریه کردم از دستش فک کن بهترینش این بود ک جلو همه توف کرد روم گفت ازت بدم میاد تو اخی :) حالم خیلی گرفته شوهرم ک هیچ دلم ب این خوش بود

شما شغلتون چیه؟؟
واقعا خیلی سخته هم شاغل باشی هم با بچه بگی خدا قوت

واقعا دلم میخاد چندروز نه مامان باشم نه شاغل نه زن خونه چندروز بیخیالی و بی مسئولیتی دلم میخاد شوهرم میگه بیابزاریمش پیش مامانت چندروز بریم مسافرت ولی دلم نمیاد اصلا بااینکه خیلی اذیتم میکنه

سوال های مرتبط

مامان بچه‌ک مامان بچه‌ک ۳ سالگی
روز دوم ترک پوشک هم آسون نگذشت. از صبح تا عصر یه بار خطا و یه بار جیش توی پاتی داشتیم و خبری از پی‌پی نبود. واضح بود که بچه داره خودش رو نگه می‌داره و تحت فشاره. عصر به ناچار پوشکش کردم و رفتیم بیرون و شب رو هم با پوشک خوابید.
از اون عجیب‌تر و دردناک‌تر اما تجربه‌ی روز سوم (دیروز) بود. از ساعت هفت صبح تا ۵ بعدازظهر بچه‌ک خودش رو نگه داشت و حاضر نشد جیش یا پی‌پی کنه. به‌ش آب‌پرتقال دادم که عاشقشه اما لب نزد. انگورهایی رو که براش گذاشته بودم از بشقاب برمی‌داشت، برای این‌که طعمش رو حس کنه یه گاز می‌زد و زود تف می‌کرد و از دهنش می‌داد بیرون. واقعا حیرت کرده بودم. انتظار نداشتم بدونه خوردن باعث می‌شه دستشویی‌ش بگیره و بخواد تا این حد پا روی خواسته‌هاش بذاره و خودش رو کنترل کنه. ساعت پنج دیگه از شدت فشاری که روش بود به گریه افتاده بود و منم سریع پوشک رو پاش کردم. جیش و پی‌پی رو توی پوشک کرد و با خیال راحت آب‌پرتقال و انگورهاش رو خورد (ادامه در کامنت)