۳ پاسخ

اره عزیزم
اولین بار با خرما یکم رقیق شده تو ابجوش بده خوشمزه باشه

فقط زرده رو باید بدی از مقدار کم تست حساسیت بگیر عزیزم و با کره یا شیر شبیه فرنی اش کن که دوست داشته باشه ولی پسر من حساسیت شدید داد

زرده رو با کرده میتونی بدی ولی پسر من زیاد دوس نداشت
با سیب زمینی و کرده بهتر خورد
با ماست ماجان هم مخلوط میکنم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان تیامین مامان تیامین ۱۶ ماهگی
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی