۹ پاسخ

آزاد دادم

من نامه گرفتم واسه بیمه تکمیلی قبول کردن

اگه تکمیلی باشی و دکترم ثبت کنه تو سیستم با بیمه حساب میشه

تکمیلی پولش میده، تامین اجتماعی هیچی نمیده

آزاده عزیزم چون تو کشور لزومی ندارد 😐😐

من با تکمیلی

چند هفته ای

یک وهشتصد شد

من که ازاد دادم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته دوازدهم بارداری
مامان گندم و آرتان مامان گندم و آرتان روزهای ابتدایی تولد
مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی