۸ پاسخ

نه دخترم من همین به دنیا اومد دکترش و دکتر خودم گفت طبیعی توی دفترچه بیمارستان زدن نوزاد طبیعی

به.

نه عزیزم بعد ۳۶ مشکلی نداره

نه پسرم بدنیا اومد نه تو دستگاه رفت نه زردی داشت

پسر من ۳۵ هفته دنیا اومد 🙂🥹

دختر من ۳۶ هفته و ۷ روز به دنیا اومد اما واسه همین ۱ روز گفتن نارس هست

نارس دیر هنگام بهش میگن

بله.

سوال های مرتبط