۹ پاسخ

برنج مرغ سیب زمینی دیگ دارم پیر میشم

پسرمن وضعش بدتره ب مرغ و برنجم الرژی داره
سوپ سبزیجات و جودوسر فقط میتونم بدم
حبوباتم میدم شدییید نفخ میکنه
همش میترسم افت پروتئین بگیره

سه وعده
سوپ و کته و حلیم و اتمیل و فرنی

همه چی میدم جز چیزای پروتینی... ب کدو حلوایی جووپرک دختر حساسیت نشون داد.. ولی خداروشکر ب تخم مرغ ن

دیگه بزرگ شده همچی ولی سریع اسهال میشه

دختر من خیلی آلرژی شدید فقط برنج و مرغ و هویج یوقتایی سیب زمینی و گوشت قرمز با همینا تازه خوب نیست ولی مجبورم بدم گرسنه نمونه

اخه کدو و هویج و اینا زیاد الرژی زا نیستن😔

اره عزیزم الرژیش چیجوریه مگه؟

همه چی جز لبنبات و گوشت گاو و تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری