۴ پاسخ

عزیزم من کارت خوان به نامم داشتم هرکس می‌رسید از راه می‌گفت بده لازم دارم پرسیدم گفتن خورد. خورد مالیات نداره بالای صد میلیون دو تومن مالیات داره حالا نمی‌دونم راسته یا دروغ منتظرم ببینم مالیات میاد یا نه چون پسر عموم معامله میکرد 750میلیون عید کشید داخل دستگاه

ببین گلم اگه حساب بورسی داری بریز به حساب بورسی بعد برداشت بزن نیاز به پول دادن به کسی نیست

تا جایی که من فهمیدم فکر کنم سالی یه میلیارد به بالا باشه شامل مالیات میشه

اگه در ماه ۲۰۰ تومن کارت بکشی فکر نکنم مالیات بگیرن ،اگه ۵۰۰ میلیون درماه درامد داشته باشی سر سال حدودا ۱۰ تومن اینطورا

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک هفته دوازدهم بارداری
مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری