انتی چی خوردید بچع تکون خورد

۷ پاسخ

من رانی آناناس خوردم

آبمیوه شیرین

میگن بستنی خوبه بخوری هم سرده هم شیرین باعث حرکت بچه میشه

رانی..دکتر گفت چقد تکون میخوره

ب من گفتن نوشابه و ابمیوه اصلا نخور
کاکائو گز شکلات اینا خوردم لواشکم گفت میشه خورد

نوشابه

هیچی پنج دقیقه قبل سونو گفت قدم بزن فقط تازه من گرسنه هم شده بودم خیلی

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته پنجم بارداری