سلام برای تشکیل قلب چیکار کردید چی خوردید؟؟

۱۰ پاسخ

خواست خداست عزیزم دعا کن سلامتی بچتو بخواه از خودش

والا من هر چی بود میخوردم به این چیزا نیست خودش تشکیل میشه

سلام عزیزم پیش کدوم رفتید نتیجه گرفتید

سوره یاسین و بخون
انار و بادام درختی خوبه

بادوم درختی
پودر بادوم درختی + شیر + عسل
انار زیاد
به
گلابی
سیب

تا هشت هفته پر نکردی هم سونو نرو

انار بادام

انار

فولیک اسید
بادوم
به
انار
استرسم نداشته باش

بادوم بخور و انار

بادام درختی و سینه مرغ

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته سیزدهم بارداری