سلام
مامانا برای تشکیل قلب چی خوبه ؟

۱۱ پاسخ

روزی حداقل ۴ تا پسته بخور و دوتا خرما عالیه

شیر و خرما.بادوم درختی. سیب

گنجشک عالیه

من سیب زیاد میخوردم با عناب و‌خواندن سوره توحید‌به تعداد هزارتا
خیییلی خوبه

شیر ،خرما
من هرروز صبح میخوردم

عزیزم نمیدونم من که همه چی میخورم شیر و تخم مرغ خرما خیلی میخورم

گلم قرصایی‌ک بت دادن فولیک اسید رو حتما بخور بعلاوه میوه هم بخور

سیب و به رو همین الان داشتم می شنیدم که خوبه

مغریجات

خرما شیر

من شنیدم که انار،اب انار،اجیل و مغزا،انجیر ایا خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان محیا بانو مامان محیا بانو ۴ ماهگی
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری