برای تشکیل قلب چیکار کنم چی بخورم

۱۷ پاسخ

بادام درختی
انجیر
پسته
گردو
انار
خرما

بادام. خرما .موز

فولیک اسید منظم بخور
بادام درختی و موز هم عالیه

من بادام و گردو روزی یکی تخم‌مرغ و اینا میخورم روزی یکی سیب هم همینطور

خرما سیب
قرآن بخون
بادام بخور
انجیر بخور

اگه خدا بخواد تشکیل میشه لازم نیست چیز مشخصی بخوری

به نظرمن هچی چون از خرما میوه تا آجیل هرساعت خوردم اگه بخاد تشکیل میشه خودش

استرس نداشته باش

توکل ب خدا کن

توکل به خدا
فولیک اسید مغزی جات خرما

خرما انار به بادام درختی سیب قرمز من ک اینا رو میخورم هفنه بعد میرم انشالا ک تشکیل شده🥹

آب انار خرما

خرما،اجیل ،توکل به خدا

شنیدم خرما و انار خیلی خوبه

اسید فوکیل گلابی به و مربای به

خرما ، انار ، عناب

😐😐😐ربطي به چيزي خوردن نداره گلم نطفه خوب باشه لانه گزيني خوب باشه تشكيل ميشه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری