برای تشکیل قلب چی بخورم؟

۷ پاسخ

خرما فقط خرما

موز هم خیلی خوبه برای قلب

شیرینی جاتم نخوری بهتره

خرما توت فرنگی بادوم گردو مایعات

خرما خیلی خوبه برا تشکیل قلب

یدو فولیک بخور هر روز به جای اسید فولیک
گردو و بادام
سبزی حتما داشته باش کنار غذات
آب و مایعات زیاد بخور همین🙃

یعنی چی چی بخوری از ۳ ماه قبل اقدام اسید فولیک باید بخوری خورد و خوراکت هم عین سابق باشه تونستی یکم تقویت کم بدنتو

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ….؟ مامان ….؟ هفته دهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی