خرما فقط خرما
موز هم خیلی خوبه برای قلب
شیرینی جاتم نخوری بهتره
خرما توت فرنگی بادوم گردو مایعات
خرما خیلی خوبه برا تشکیل قلب
یدو فولیک بخور هر روز به جای اسید فولیک
گردو و بادام
سبزی حتما داشته باش کنار غذات
آب و مایعات زیاد بخور همین🙃
یعنی چی چی بخوری از ۳ ماه قبل اقدام اسید فولیک باید بخوری خورد و خوراکت هم عین سابق باشه تونستی یکم تقویت کم بدنتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.