برای تشکیل قلب چی بخورم؟؟

۷ پاسخ

سلام اجی دکتر رفتم بهم دوفامد داده و متفورمین و آوزیل دوماه مصرف کنم امکان داره باردار شم آخه خوندم شما دوفامد خوردید

خرما بادام درختی شنیدم خودمم خوردم و همچی خوب بود

خرما

عزیزم‌من امپول ازادسازی زدم نه روز دیگه موعدمع
میشه بگی علائمات چیا بودن؟

استرس نداشته باش فقط ریلکس درضمن انجیر خشک رحم رو شل میکنه شنیدم

خرما
بادام درختی

میگن آب انارخوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ….؟ مامان ….؟ هفته دهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی