مامانا برای تشکیل قلب چی بخورم؟

۹ پاسخ

شیر و زرده تخم مرغ مرتب تا یک هفته،به یا رب به یا مربای به،هر وعده بعد از غذا یک قاشق مرباخوری،رب انار هر روز یک قاشق چای خوری

فقط ارامش داشته باش و بخدا بسپار

اجیل خرما تخم مرغ

منم هنوز نرفتم سونو ولی شنیدم سیب و بادام و به خوبه و خرما

به
بادام
سیب
موز
خرما
فولیک اسید
تخم مرغ

عرق بیدمشک روزی نصف استکان
اسفناج ، گردو ، دمنوش به و سیب درختی

بادام و انار میگن خیلی خوبه

من اون موقع بادوم و خرما و گردو خوردم

بادام

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری