۴ پاسخ

بنظره من برو رنگ کردن مو یادبگیر

یادگیریش راحته درامدش هم خوبه
فامیلمون یادگرف علاوه بر کار اموزش هم داره کلی هنرجو داره

ارع عالیه اگ بری خدم ت اینکار نیستم ولی خالم هست اول با هزینه کم زد مشتری ک جمع کرد قیمت برد بالا تر و خداروشکر‌ خیلی پیشرفت کرد

بنظرم خوبه من هم عاشق کار ارایشگریم ولی راستش هزینه شو ندارم برم اموزش

سوال های مرتبط