خانوما سه ماه اخر نباید رابطه داشته باشیم؟

۳ پاسخ

نه اتفاقاباید داشته باشی اللخصوص ماه آخریه شب درمیون رابطه جنسی حفاظت نشده بخاطرزایمان راحت وطبیعی سکس توماه آخرتاکیدمیشع نگران نباش هیچی نمیشه ضررکه نداره هیچ مفیدم هست✅️🤌🏻😌

از هفته ۳۶ اتفاقا رابطه خیلی خوبه
چون دهانه رحم رو باز میکنه و اگه منی داخل ریخته بشه هورمون‌ اکسی توسین ترشح میشه و کمک کنندس

پهلو به پهلو میگن بهترین پوزیشنه
و اینکه رابطه رو دکتر منع میکنه دیگه ،اگه دکتر هیچی نگفته حتما مانعی نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری