۱۱ پاسخ

منم هیچوقت تو عمرم اینقدر منتظر مهر نبودم الهی که زودی بگذره واسمون و بسلامتی نی نی هامونو بغل کنیم 😍😍

چرا گهواره انقد عکسو بد کیفیت میکنه اخه

بلوزشگ سر یقش دکمه داره؟
دکمه سر یقه خیلی مهمه برای این که گردن و سر بچه اذیت نشه

فکر نمیکنم برای هر ست کلاه لازم باشه،دو تا کلاه با رنگ ساده داشته باش،با چیزای مختلف ست بشه

خیلی نازه مبارکه🌻🪿

مبارک

نانازییییی
خیلی خوشگله مبارک گل دختری باشه 😍🥹
ایشالله با ذوق تنش کنی عزیزم

خیلی مبارک باشه عزیزم

عزیزم ازکجا گرفتی ازپیج گرفتی؟

مهرماهی ها بشددددت مهربون و دل نشین هستن مثه من😁البته ریا نشه یوقت🤪

قشنگه منم امروز اینو گرفتم برای پسری پاییز تنش کنم

تصویر

سوال های مرتبط