بی حالی شدید تو‌هفته من طبیعی هست

۴ پاسخ

اره عادی مم ی پسر۴ ساله دارم ب خدا بی حال میسم ی چرت میخوابم خوب میشم
ی چرت بخواب بعد بلند شو کارهاتو انجام بده دیدی باز خسته هستی بیا دراز بکش

به خودتون سخت نگیرید استراحت کنید من الان تازه داره انرژیم برمیگرده ‌الان فقط مهم سلامتی نی نی تون به خودتون فشار نیارید

من فقط بعضی روزها بیحالم

واااای من ک دیگ دارم از بین میرمممم
خونمون منفجر من فقط دراز میکشم

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی