اره عادی مم ی پسر۴ ساله دارم ب خدا بی حال میسم ی چرت میخوابم خوب میشم
ی چرت بخواب بعد بلند شو کارهاتو انجام بده دیدی باز خسته هستی بیا دراز بکش
به خودتون سخت نگیرید استراحت کنید من الان تازه داره انرژیم برمیگرده الان فقط مهم سلامتی نی نی تون به خودتون فشار نیارید
من فقط بعضی روزها بیحالم
واااای من ک دیگ دارم از بین میرمممم
خونمون منفجر من فقط دراز میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.