خانوما این قرصه برای چیه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

هم جلوگیری هم تنظیم سیکل قاعدگی

از روز ۴ پریودی هرشب یدونه میخوری بسته رو که تموم کردی ۷ شب نمیخوری و استراحت ، باز بعدش بسته ی بعدی رو شروع میکنی

من برای کیست میخورم اما جلوگیری هم هستش ، این مارک خیلی حالم رو بد میکرد ،کل روز حالت تهوع داشتم ، دکتر این یکی رو نوشت خیلیییی خوبه و عوارضی نداشته

تصویر

برای کیست هم هست

من میخوردم برا جلوگیری، مو زائد رو چونم در اومد، عوض کردم الان دروسبلین میخورم

جلوگیری

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آدرين مامان آدرين ۲ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی