هم جلوگیری هم تنظیم سیکل قاعدگی
از روز ۴ پریودی هرشب یدونه میخوری بسته رو که تموم کردی ۷ شب نمیخوری و استراحت ، باز بعدش بسته ی بعدی رو شروع میکنی
من برای کیست میخورم اما جلوگیری هم هستش ، این مارک خیلی حالم رو بد میکرد ،کل روز حالت تهوع داشتم ، دکتر این یکی رو نوشت خیلیییی خوبه و عوارضی نداشته
برای کیست هم هست
من میخوردم برا جلوگیری، مو زائد رو چونم در اومد، عوض کردم الان دروسبلین میخورم
جلوگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.