مامانا شده بدون علت از بینی بچتون آب بیاد یکم فقط؟

۳ پاسخ

نشده ولی میدونم طبیعیه با قطره نرمالساین بینی هر روز یک قطره شستشو بده و با فینگیر برقی بکش راه هواییش همیشه تمیز باشه راحت شیر میخوره سرما هم خورده باش خدایی نکرده خوب میشه

بله شده

اره عزیزم اگه زیاد نیس نگران نباش

سوال های مرتبط