دومی این است
یاسومی کدام بهتر و قشنگ تره 👶🫄💋
ای خداچه قشنگن اولی مناسبتره
عکس دوم
خانم های عزیز این لباس از سه ماه داره تا 2سالگی قیمتش خیلی خوبه 650+130ارسال
جنس پنبه تریکو بدون حساسیت من خرید کردم عالیه جنسش
سومییبب
چه زیبا
از کجا گرفتی و چند عزیزم انلاین هم دارن
اولی
عزیزم سایتشو میگی ازکجا باید خرید ممنون میشم ❤️🩷
اولی قشنگتر ب نظرم
سومیییی😍😍😍
عزیزم من این پیجشو داشتم و خرید میکردم الان سایتشو پیدا نمیکنم لطف میکنی اسم سایتشو بگی
اولی خوبه ولی به نظرم در کل لباس اول بچه طرحش کم تر باشه بهتره
اوووخ ننه عکس اولی من یاد ظرفای گلسرخی مامانم میندازه چقدبانمکه😍🥹اما سومی خیلی خوشملع
اولی خیلی خوبه
بنظر من اولی😍
چرا از دخترا اینقدر خوشگل گوگولی هست ولی پسرا ن🥲یکی عکس لباس پسرونه بزاره من ایده ندارم هرچی گشتم به دلم نبود
اولی😍😍
اولی قشنگتره
هردو نازن ولی اولیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.