پسرم بدون پستونک تو‌دستگاه نمیمونه😭😭

۳ پاسخ

چه اشكالي داره مهم اينه كه بمونه تو دستگاه كه زرديش بيا. پايين

منم دخترم رو با پستونک زیر دستگاه نگه میداشتم،ان‌شاءالله که به زودی زردی پسرگلت رفع بشه عزیزم❤

اشکال نداره بزار بخوره پستونک ک اشکال نداره همه بچه ها میخورن

سوال های مرتبط