نه عالی هندوانه هم کم ابی خوبه هم پایین اوردن تب
ب نظرم خوب نیس.
نوشته بود تنها میوه ای ک برا تب خوبه موز هس. ولی میگن گرمه خوب نیس 🤷
نه هم از کم آب شدن بدن بخاطر تب جلوگیری میکنه هم خنکه تب و میاره پایین
ولی زیادشم خوب نیس بدن و ول میکنه دیگه…
نه کی. گفته عالی عزیزم تب و میاره پایین خندونه خیار
کلا هندونه واسه آدم مریض خوب نیست
عالی ه
عاایه اتفاقا
برعکس سرده و تب بر
هندونه خنکه من بچه هام تب داشتن فقط هندونه میخوردن خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.