۸ پاسخ

سلام فائزه جوون خوبی چطور مطوری چند وقته نت هاداغون بود نمیتونستم بیام کلا بی خیال گهواره شدم

سابقه ی تاخیر داری؟ استامینوفن ۵۰۰ مشکلی نداره بخور و بخواب

عزیزم ان شاءالله که بارداری بیلامتی

عزیزم فقط استامینوفن 500 استفاده کن محض احتیاط
منم اولین علامت بارداریم سردردهای خیلی شدید بود که چشممو درد آورده بود 🥲🥲🥲

یه روز از وعد پریودیم گذشته اقدام بودم میترسم بخورم،چند روز پیش زیاد سردرد نداشتم عصری زیاد شد

یکم سیادونه بریز تو آب جوش بخور بده ببین بهتر میشی

من همون روز تخمک گذاری درد زیاد داشتم یدونه ژلوفن خوردم
داشتم از درد تخمک گذاری میمردم

شاید کم خونی داری

سوال های مرتبط