۸ پاسخ

مال بارداریه کاریش نمیشه کرد

قرص استامیوفن ساده میتونی‌بخوری ! احتمالا فشارتم پایینه

والا الان استامینفن ساده ۳۲۵ خوردم انشالله حاملگی خیلی خوبی داشته باشیم هممون الهی به حق خدا ماه رمضانمون خدایا رو کردم به خودت خودت مراقبمون باش 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

هیچی من از درد میگرن داشتم میمردم فقط ی دونه استامینوفن ساده تونستم بخورم
ی چایی خیلی غلیظ بخور با چندتا خرما سرتو ببند تو اتاق تاریک بدون نور و صدا بخواب استراحت کن خوب میشی

نه هنوز والا ولی مثبتم منتظرم بتام بره بالا برم

استامینوفن ساده۳۲۵ اشکالی نداره بخور

شما ازمایش دادید؟

با روغن بادام چربش کن یه رانی پرتقال بخور استراحت کن

سوال های مرتبط