۳ پاسخ

اره اول اردیبهشت زدم
حتما برو بزن وضع مملکت مشخص نیست اوندن دوروز دیگه گفتن واکسن نیست

سلام عزیزم کارای سنجش رو چجوری انجام دادی ؟ برای هر کدومشون یه جور استرس داریم🫠😮‍💨

آره میزنن منم باید دخترمو ببرم هنوز وقت نشده

سوال های مرتبط

مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی