۳ پاسخ

عزیزم شما سرلاک توشیر میریزن یا جدا میدین میشه بگین چن پیمونه چجودی میدی

من هنوز شروع نکردم بهش بدم فقط سوپ میدم بهش با فرنی

اره دقیقا سوال منم هس

سوال های مرتبط