۵ پاسخ

سلام عزیزم دختر منم اینجوریه ولی من کرم نمی‌زنم خودش باز میشه بعد از چند ماه دوباره بسنه میشه بردم دکتر گفت به سن بلوغ برسه خوب میشه اینقدر هم دستکاریش نکن اگه اذیت نیست ولش کن

از کجا فهمیدید چسبندگی داره؟؟

یعنی چجوریه من تا حالا دقت نکردم علائمی داره که متوجه شدین؟

دختر من بچه بود دقت نکردم
چجوریه؟از کجا میفهمید .بعدا عوارض داره؟

این دیگه چیه مد کردن تاحالا خیلی دیدم نوشتن بردیم دکتر باز کرده چجوری اخه
قدیم این چیزا بود مگه هرروز چیزای عجیب غریبی میشنویم والا

سوال های مرتبط