من قرص اناهیل خوردم برا بخیه
عزیزم خیلی دیر خوب میشه من تا۳۰روز طول کشید که بخیم بیوفته حالا خیلی هم مراقب بودم خودمو با شامپو بچه میشستم بعد هردستشویی خشک میکردم حالا بعضی وقتها عنبرنسا هم میگرفتم
قرص اناهیل عالیه و آناناس
زیر بخیه هام شده مثل سنگ😖
خیلی سفت شده از چیه؟
مگه خوب نشده نکشیدی؟؟
سزارین بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.