خانما چکارکنم بخیم زودتر خوب شع؟

۵ پاسخ

من قرص اناهیل خوردم برا بخیه

عزیزم خیلی دیر خوب میشه من تا۳۰روز طول کشید که بخیم بیوفته حالا خیلی هم مراقب بودم خودمو با شامپو بچه میشستم بعد هردستشویی خشک میکردم حالا بعضی وقتها عنبرنسا هم میگرفتم

قرص اناهیل عالیه و آناناس

زیر بخیه هام شده مثل سنگ😖
خیلی سفت شده از چیه؟

مگه خوب نشده نکشیدی؟؟
سزارین بودی؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی