ما هم این ماه خودمونو ترکوندیم ولی دیروز پریود شدم😅بنظر من فقط دست خداست هر وقت خودش صلاح بده میده
حاملگی دومم به یه بار رابطه باردار شدم 🤣
اول خدا باید بخواد ولی فکر کنم زیاد رابطه داشتن باعث ضعیف شدن اسپرم میشه از کیت تخمک گذاری استفاده کن نزدیک تهمک گذاریت اقدامکن اگه خدا بخواد میشه بقیه روزا بی فایدست
سلام مام واقعا این ماه از روز شش پری شروع کردیم ی شب درمیون نشه دی واویلا 😄😭
آخ گفتی منم از روز ۷ پریودی تا پریروز اقدام داشتم تا لحظه آخر میخام ادامه بدم نشه میدم سگ بخوره🤣🤣🤣
انشاالله که میشه اما سعی کن خودتو بزنی به بیخیالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.