۶ پاسخ

خوبه عزیزم بارداری اولم 2800بود

خدا حفظش کنه 😍
عالیه

اره عزیزم خوبه

اره وزنش خوبه و اگه سزارین میشی تو ۳۸ هفته ممکنه فارغ بشی.فقط تو این دوهفته پایانی آجیل و تخم مرغ و گوشت زیاد بخور چون وزن گیری خوب بچه میشه‌. بعد بدنیا اومدنش راحت میتونی بزرگش کنی

خوبه وزنش عزیزم

۳۵ هفته ۱ روزمهه

سوال های مرتبط

مامان دنيز🐣🩷 مامان دنيز🐣🩷 ۱۲ ماهگی