۶ پاسخ

تو خاب میکنم ددهنش میخورع

واکسنش چندتا بود؟؟تا حالا دخترم واکسن ها اذیت نمیشد امروز ۶ ماهگی زدم الان‌ک نزدیگم شیر میخوره انگار داغه بدنش داغی میده بهم دوماه و چهار ماهگی دوتا بود این یکی بود زدن

اروم بریز گوشه لپش میخوره

من دست مسدم سرشو تب نداش زیاد داغ نبود نمیدادم بد خواب نشه هیجوقت ندادم توخوابش

پستونک بزاردهنش وقتی که شروع به مکیدن کردآروم یه کم بیاربیرون وازبغلش کم کم بچکون دهنش ودوباره پستونک روبده که قورت بده ودوباره همینکاروتکرارکن وکم کم قطره روبهش بده بخوره

یه خورده باید بیدار کنی

سوال های مرتبط

مامان مامان رها مامان مامان رها ۱۵ ماهگی