۳ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره هفته های اخری استفاده کن

برای منم سواله خیلی سخته شیو کردن با ژیلت 🥴🥴

والا من هنوز دارم نوره زرنیخ دار میزنم خوبه ک

سوال های مرتبط