۳ پاسخ

ن طبیعی نیس شاید انقباضات زایمانیه برو بیمارستان

هیچ دردی هم ندارم فقط یجا خودش سفت میکنه شکمم سنگین میشه اذیت میشم حتما باید دست بکشم روی شکمم تا جابجا بش

بزا دیگه😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی