۵ پاسخ

منم ژلوفن میخورم سرمو با روسری می‌بندم. جای تاریک یکم میخابم خوب میشم

اینکارارو کردی خوبه ولی آبم بخور شاید بدنت کم آبه

من وقتی اینطوری سر درد میشم ویکس میزارم اول سوراخای بینیم خیلی بهتر میشم

یه شیاف دیکلوفناک بزار ربع ساعته خوب میشی

فشارت رو چک کن بالا نباشه.

سوال های مرتبط