۵ پاسخ

وای منم الان دوروزه سردردم فک میکنم بخاطرکم خونی هس چون قبلاآزمایش داده بودم دکترم گفت کم خونی

شیاف دیفنوفناک عالیه بدا سردرد حتی سردرد شدید میگرنی

برو تو تاریکی چشاتو ببند تا خوابت ببره

شوهرم منم درد درد قرص عمل نکرد،به زور خوابید یک ساعتی خوابید خوب شده میگم بهترم

اره نوافن خوبه
ولی شیاف دیکلوفناک بهتره من میگرن دارم گاهی قزص اثر نمیکنه فقط شیاف

سوال های مرتبط