زیر ۳۷ هفته زابمان خطرناکه
انقباض داشته باشی .
آمپول میزنن .
آمپول ریه هم میزنن .
تا اونجایی که بشه جلدی زایمان رو میگیرن
اره ولی این هفته امپول میدن کنترل میشه
منم زدم هفته ای یکی
انقباض اره یکی از نشونه های زایمانه
اگه زیاده برو بیماستان دارومیدن یا خودت شیاف بزار اب زیاد بخوور درست میشه
دیگه از هفته 30انقباض کاذب داریم اگر. دیدی منظم و درد داری حتما برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.