۴ پاسخ

زیر ۳۷ هفته زابمان خطرناکه
انقباض داشته باشی .
آمپول میزنن .
آمپول ریه هم میزنن .
تا اونجایی که بشه جلدی زایمان رو میگیرن

اره ولی این هفته امپول میدن کنترل میشه
منم زدم هفته ای یکی

انقباض اره یکی از نشونه های زایمانه
اگه زیاده برو بیماستان دارومیدن یا خودت شیاف بزار اب زیاد بخوور درست میشه

دیگه از هفته 30انقباض کاذب داریم اگر. دیدی منظم و درد داری حتما برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان مهوا 👼🏻🌸 مامان مهوا 👼🏻🌸 ۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان Delsa💖 مامان Delsa💖 ۱۰ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی