۲ پاسخ

وای منم اینجوریم با اینکه بخیه ام جذبی بودچند روز پیش یه تیکه نخ بیرون زده بود کشیدم در اوردم

حالا حالا ها درد داره بگذره بهتر میشه

سوال های مرتبط