اگر سز اختیاری چرا تا چهل هفته نگهت داشته. دو هفته پیش باید عمل میشدی
منم ۴ کیلو بود اگه طبیعی بیاری مرگو باچشم میبینی حتما برو سزارین چون دولتی ها قبول نمیکنن
4کیلوروسزمیکنن دکترت نگفت
ای جوووونم😍❤️ماشالا
از تغذیه ت و چیزایی که بعد از ۳۰ هفته ، در روز میخوردی برام میگی؟🙏🏻🌹
یه موقع طبیعی زایمان نکنیااااا.
تا اونموقع بیشتر هم میشه وزن.باید سز بشی
حتما برو سزارین ماشالله وزن بچت زیاده من بچم سه کیلو و ۵۰۰بود طبیعی زایمان کردم مرگو با چشای خودم دیدم خیلی سخت بود😱
ماشاالله عزیزم ژنتیکه یا تغذیت چیزخاصی بوده؟؟
ببخشید عزیزم تغذیه تون چطوریه.بیشتر چیا میخورید.
وزن خودتون چقدر؟
اگه سزارین اختیاری که هیچ
ولی اگه طبیعی هستی خدا به همرات. چون وزن بچه تا ۴۲۰۰ به زور نگه میدارن طرف مرگ با چشماش ببینه تا زایمان طبیعی کنه. چی بشه وسط هاش یه چیزی بشه بزارن سزارین کنی
ماشالله عالیه... تاریخ سزارین چند هفته زده برات؟
خوبه کامل کامل بچه راحتی
فک کنم سزارین کنن عزیزم
آره عزیزم طبیعیه ولی نمیتونی طبیعی بیاری حتما سزارین شو
فک کنم باید سزارین بشی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.